Dvi lietuvių kalbos pamokos, 5a ir 5c kl., lietuvių kalbos mokytoja Sandra
PAMOKŲ TEMOS:
Pasirengimas rašiniui (temos formulavimas, rašinio struktūros aptarimas);
Rašinio redagavimas (rašybos klaidų taisymas, rašinio struktūros analizė, pastraipos sandaros aptarimas).
PAMOKA
Pasirengimas rašiniui. Mokytoja lentoje užrašo akcijos pavadinimą
„Mažiau streso“. Tada paklausia mokinių, su kuo jiems asocijuojasi žodis stresas.
Lenta padalijama į dvi dalis. Kairėje pusėje rašoma tai, kas gali sukelti sresą, o
dešinėje – tai, kas gali padėti išvengti streso ar jį įveikti. Naudojamas „minčių
lietaus“ metodas. Mokiniai išsako savo nuomonę, mokytoja lentoje surašo
pasiūlytas mintis. Gaunama tokia lentelė (žr. 1 lentelę):