Mokytoja ekspertė: „Egzamino rengėjams būtų pravertęs žodynas“

Valstybinio lietuvių kalbos egzamino rezultatai nuvylė. Egzamino vertintojams akis badė ir minčių raiška, ir gramatinės klaidos. Lietuvių kalbos mokytoja Nijolė Bartašiūnienė mano, kad lazda turi du galus: ir mokinių raštingumas prastas, ir užduočių rengėjams kelinti metai iš eilės stinga profesionalumo. „Formuluojant temas jiems reikėjo žodyne pasitikrinti žodžių reikšmes“, – skaudžiai dūrė pedagogė iš Klaipėdos ir išvardijo trūkumus.

12 procentų šiemet egzaminą laikiusių abiturientų susimovė – egzamino jie neišlaikė.

Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijos mokytoja ekspertė N.Bartašiūnienė mano, kad vaikų raštingumas vis menksta, jie pritingi – neskaito knygų, koją pakiša ir tai, kad 11 ir 12 klasėse nebesimokoma gramatikos. Pedagogė prisipažino: ji, kaip ir neretas kolega, dalį literatūros pamokų skiria skyrybai bei rašybai.

Laikydami egzaminą abiturientai galėjo rinktis: rašyti samprotaujamąjį arba literatūrinį rašinį.

„Keistokai atrodys, bet Lietuvos mokytojas rengia mokinius egzaminui neturėdamas jokio ekspertų parengto oficialaus vadovėlio apie literatūrinio ir samprotaujamojo rašinio mokymą“, – sakė N.Bartašiūnienė.

Visas straipsnis:

Mokytoja ekspertė: „Egzamino rengėjams būtų pravertęs žodynas“

Autorius Petras Gedvilas

Svetainės administratorius

Peržiūrėti visus įrašus, kuriuos parašė Petras Gedvilas →

2 Comments on “Mokytoja ekspertė: „Egzamino rengėjams būtų pravertęs žodynas“”

  1. Sveiki, bebaigiantys atostogas. Tikriausiai skaitėte Delfyje straipsnius apie matematikos egzamino kuriozus. Taip pat V. Targamadzės straipsnius:
    http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/v-targamadze-jaunoji-karta-tiesiog-kitokia-bet-egzaminuoti-ja-reikia-tinkamai.d?id=65586896
    http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/vtargamadze-neviltis-dideja-nepamatuoti-svietimo-eksperimentai-nesibaigs.d?id=65528706
    Jie parodo, kiek daug betvarkės ne tik mūsų dalyke.

Komentarai Išjungti.